Sunday, October 02, 2005

SOUSEI NO AQUARION - FINAL

Oj LP!
Lassie se vrača in prav po tem motu končno nadljujem z opisi ter začenjam z koncem Aquariona. Glede na to da je većina animejev 26 delnih in da na koncu vedno ćasa zmanka ker sami japci na sredini vedno zaspije (iz story telling standpointa) sem bil tolko bolj presenećen ko sem videl zadnih 6 delov Aquariona ,ker je normalno vse to normalno skompresirano na 2 dela. No zaj pa dovolj o tem.









Aquarion je vedno bila zelo abstraktna serija , kar je verjetno pripomoglo k ne glih stelarni gledanosti na Japonskem. Ampak Aquarion je nekako uspel združiti zabavo z resno dramo in dobro zgodbo verjetno predvsem za to ker se ne trudi pretirano predramatizirati vsega ala Gundam (In Aquarionov konec je dosti boljši kot GSD-jev). No na koncu sem opazil da me je konec emocionalno zelo ganil kar se mi ze dolgo ni zgodilo (al pa tut ne ,če štejes Final Fantasy VII Advent children) in sem na koncu dejansko bil zelo zadavoljen,da je zadeve konec ker je sam nikoli nebi tako genialno izpeljal.








No naši junaki so spet združeni saj Toma končno razkrije ,da so njegova sveta krila sam Aquarion,in tako priklene Aquariona na drevo življenja kar ne traja dolgo. Boj med Tomo in Apolotom se nadajljuje in med tem sama moč Aquariona oživlja drevo življenja, ampak nasproti Tominim pričakovanjem drevo kmalu začne gniti in propadati.Naši junaki se veselijo a Toma jih posvari in jim pove,da če umre drevo umre tudi zemlja in da se zadeve ne da več rešiti ala VSE JE ZGUBLJENO. Takrat se pojavi Apoloniusuv alter ego izpred 12000 let in pomaga Tomi ponovno pridobiti spomin ,ki ga je izgubil.Le ta se je med tem (12000let) reinkarniral v Siriusu.Tako na koncu vsi ustvarijo Golden Aquariona in rešijo zemljo a pri tem umrejo.Zadeva sicer ni tako preprosta saj se v resnici naši junaki vrnejo med konstelacije neba kamor bojda sodijo. Apollo se medtem še poslovi od svoje drage Silvje ,ki nekako purificira njihove aure in sploh omogoči sveto nebeško formacijo.Zadeva je zelo ganljivo inscinirana in prav š čudovito izpeljana tako da za vse fan-e bo to absolutno the moment serije.






No to je Aquarion sami seriji bom definitivno dal 8. saj kot celota zelo dobro harmonira in razen dveh delov zelo dobro drži nivo.Sama produkcja pa je najboljse kar sem letos videl tak da ZA VSE FENE ANIMEJEV TOPLO PRIPOROČENO!!!




Aja serija ni licensirana nikjer tak da kr skocite na Mahou(v google vpšeš mahou subs) in si zdownloadate prvih par delov saj so prevedeni ze kr do 17tega.
Ajd next up Gundam Seend Destiniy FINAL!!!Aka Strike frredom pwnage!!!!

1 comment:

Anonymous said...

Dobro, WAU. No temu se rece grafika! Hja, ko bi vsaj jaz znal tako risat :( Mimogrede, Mato, poslal sem ti ono mojo slikico na yahoo mail. Ajd!