Tuesday, June 14, 2005

FREEDOM!!!

No ja kot verjetno sklepate (al pa tut ne ce niste Gundam fan) naslovnica pomeni da je perpleksni Shin sesul moj najljubsi MS (Mobile Suit). Sam to ni hudo ker je Kira prezivel saj je Shin cilal prenizko in ker si pankart zasluzi smrt bo itak zaj dobil Destinizya Asram pa Legenda )boljda bo Asram zaj te koncno zbezal z minerve pri pobegu pa ga sin nebo mogu poknit (ala zaj je naenkrat sentimentalen) sam to so le govorice ker mi ze gre konstantno dovnplayanje Asrama na zivce (ceprav je Freedom moj najljubsi MS Kira ni moj najljubsi Seed karakter. Mislim pa da veste kdo je(Athrun). No ja to sem mogel napisati pa za vse ki se skrbite glede Archangela se kar pomirite Archangel BO premagala MINERVO!!!! Ce se le ti obe ne bosta prej cudezno pobotali. (99.8 procentno).

Aja pa za malo ironije Strategijo za premaganje Freedoma si je izmislu Klon Kluuza ki je zgleda da opazu daa Kira ne ubija!!!!!
Kak LAME hocem rematch ceprav bi rajsi vidu da Arsam sesuje Shinov MS in ga pol pusti volloving in despair!!!!!!

AJD Keep ur MS ses Clean
INUyaHA

No comments: